mysweetestthings -

It's alright.

I lördags natt, strax efter tolv, tog jag bilen ut till Anneberg och träffade Yohanna, satt hemma och pratade med henne i lite mer än fyra timmar.. Haha! Det var trevligt! Så jag däckade hemma i min säng vid fem tiden, och vid elva på söndag kom min kära mor upp med frukost på sängen. En sån lyx!(: Vid fyra åkte jag och pappa till Maxi och handlade lite, och sen spenderade jag de närmsta fyra timmarna med att baka brownies. Hahaha det var förjävla svårt asså.. Blev typ bara en smet, men ställde in de i kylen och idag var den heeeelt perfekt!
Mår ganska okej idag. Idag va en bra dag. Jobbade till elva, åkte hem och tog det lugnt i någon timme, sen kom finaste Emmy hit. Vi (Hon och min mamma) bakade bullar medans jag och Sofia övade på smink inför tävlingen. Sen kollade jag och Emmy på en jätte konstig svensk film... Vi är bäst. haha så dålig. Vid fem körde jag hem henne och vi hämtade upp Nelly på vägen. Nu har jag ätit hamburgare och lyssnar på musik!
Mer sneak peak än så får ni inte((: (dålig fokus, ja tack. Behöver införskaffa mig ett macro!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: