mysweetestthings -

It's you that I want

I måndags kväll gjorde jag inte så mycket, kollade på film och house. Sen vaknade jag väl som vanligt runt sju på tisdagen. Kollade mer house och så.. Vid elva fick jag ett sms att jag hade ett paket att hämta på gallerian, så jag begav mig ganska direkt dit. Lyckan att plocka upp en ny blixt och ett nytt objektiv ur lådan, begagnat men i bättre skick än min egen utrustning... hehe 
Sjukt bra objektiv och sjukt bra blixt, mitt kamerahjärta slog några extra slag. Så både igår och idag har jag fotat massa med det, dock enbart bilder på mig själv... haha men ni ska få se en del senare ändå(: 
Canon Speedlite 580EX II och Canon EF 50 mm f1.4 USM. Så grymt bra båda två. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: