mysweetestthings -

Our love is a waiting game

På min "lediga dag" i tisdags, jobbade jag 8:30-14:30 för Imer som är sjukskriven, och efter det var jag på arbetsintervju på elgiganten. haha^^ Sen jobbade jag igår och åkte med Sofia in till göteborg och köpte smink för tävlingen i Stockholm. Skall bli spännande((: Idag tog jag fel på tiden och började jobba en halvtimme för tidigt, på fel ställe. Så vid 06:10 letade Niklas upp mig och sa att jag skulle vara i frukten.. Sedär! Så där spenderade jag mina timmar idag, och sen åkte jag förbi mickes spelcenter på vägen hem och hämtade mina böcker som hade kommit. Tänkte att det var dags att börja läsa lite igen. Så nu vet ni vad jag förmodligen kommer göra de kommande dagarna. Förutom att jobba då.
Nu ska jag dock spela gitarr, kolla på senaste avsnittet av Nashville innan jag plockar upp någon av böckerna. Sen är det läggdags och jobb imon igen.
Ni får ursäkta bilden.
(The fault in our stars, jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag, livet efter dig.)

Kommentarer
Postat av: Olivia
2014-02-07 @ 01:54:47 / http://heartman.blogg.se

the fault in our stars är vacker <3

Svar: Har hört de, såg trailern och va tvungen att läsa den(:
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: