mysweetestthings -

Såhär kul hade jag igår

Och jag är väl medveten om att Eet är ur fokus.. (:
Spenderade gårdagen med jobb, och åkte sen hem, gjorde inte så mycket fram till två, då jag åkte hem till Emmy en kortis, tog en promenad i skogen, i regnet, och fotade liiite. Blev nog inget bra, ska kolla igenom bilderna nu. Sa hejdå till Hassebrasse som åker tillbaka till Turkland på måndag, och åkte vidare hem till Rebbe. Åt hemmagjord pizza med le family och kollade på gamla filmer från när vi var små innan jag åkte hemmåt för att sova. Imorse jobbade jag 6:30-14. fy bajs. och åkte sen direkt till Tingeling och fick mina naglar och fransar fixade. Nu är jag hemma och har kollat på house. Lyssnar på musik och fixar med los bilder. Imon är jag ledig och ska äntligen få sova ut. (lär inte somna och vakna vid sju, som vanligt.)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: