mysweetestthings -

Majs

Sov hemma hos min grabb i måndags, och han väckte mig innan klockan ens slagit halv åtta, satte på PH och åkte iväg och lämnade tjejerna och Victor på skola/dagmamma! Kom sen tillbaka och så åt vi frukost och kollade på happy rotter, sen åkte han iväg ärenden och jag bakade kladdkaka. När han kom tillbaka åt vi kladdkaka och spelade AC. Sen skulle jag hem för att hämta min bil, och sen fylla mina fransar! Sen åkte jag hem och tittade på frozen. Svin bra!(: så söt(: igår jobbade jag, va hemma och kollade på serier och åkte en sväng till Meja. Som säger Majs till allting. Så söt!
Nu sitter jag på jobbet, harfrukostrast och ska gå hem om en halvtimme. Så värt..
Martina strosade precis iväg, har inte sovit riktig på flera dagar, stackarn. (Har en liten bäbis i magen som håller henne vaken)
Och nu ska jag göra detsamma. Gå ner alltså. Ska nog fronta, ifall ni undrar. 
Godmorgon på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: