mysweetestthings -

Nyår

Tog min tripp till systemet efter jobbet som jag skrev, fast det va så mycket folk i kba så jag åkte till Kållered! Knappt något folk alls!
Sen tog jag bilen hemmåt och ringde Mia, vände tillbaka och körde mot Mölndal och mötte upp henne och fick lite av Marcus grejjor och åkte till sjukhuset där han satt! Han skadade nämligen så käckt foten i söndags när han skejtade så nu är det någon "disk fraktur" eller fragment eller hur det nu va.. Är iallafall på bättringsvägen även om han haltar omkring. Efter sjukhuset körde jag hem honom och stannade där i några timmar innan jag åkte hem och duschade och åkte tillbaka igen! Då åt vi tacos och sen kollade jag och Marcus på the hobbit! Kollade tvåan, och jag som inte ens har sett ettan..
Sov iallafall där och vaknade upp vid nio igår! Vi möblerade om deras vardagsrum/kök för kvällens festligheter! Sen fick Mia idén att hon ville ha två stycken kandelabrar, så jag tog med mig Emelie till Frölunda torg och hittade två stycken på önska, tog en sväng om systemet för att köpa öl som Mia ville ha, innan vi åkte hem igen! Jag och Marcus kollade på prisoners, inte så efterblivet bra som alla säger men den va väl bra.. Och gjorde iordning oss! Vid sex tiden kom alla gäster och vi va väl 15 eller något sånt tror jag! Åt jättegod mat och drack massa goda grejjor(: jätte trevlig nyår! Marcus hällde i sig två flaskor vin och nu har han sovit till och från hela dagen. Haha
Jag och Marcus somnade vid halv tre men jag har ingen aning om när gästerna gick.. Haha
Idag har vi alltså inte gjort så mycket, Marcus är lite bakis och jag är bara glad *peppar peppar* att jag aldrig har blivit det. Verkar jobbigt^^ 
Imon är det jobb igen! Bara till tio dock, skönt! Sen framöver har jag nästan enbart 5:30-11/5:30-14 pass! Så jag får njuta så länge det går!(; och så ser jag fram emot en ledig helg!(:
Hade en perfekt avslutning på 2013 och en mysig början på 2014! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: