mysweetestthings -

I was there for you in your darkest time

Har suttit på samma plats de senaste 6 timmarna och redigerat bilder på fina Emmy! 
Är lite avundsjuk på alla som åker utomlands och pluggar osv. Måste fundera ut vad jag vill göra med mitt liv. haha
I förrgår hade jag tråkigt, var hemma hos Sandra vid tre och hjälpte henne väldigt snabbt hämtade även mina visitkort som ni ska få se någon dag.(: Tog sen bilen hem till Emmy och spenderade resten av dagen med henne. Vi tog Felix ut på en promenad runt sjön och passade även på att bada honom. Sen tog vi Cadillacen ner till Coop och handlade mat. Gjorde tacos och doppade jordgubbar i choklad till efterrätt! mums!
Även Nelly och Filip kom och åt! Efter middagen kollade vi på Insidious 2 innan jag åkte hem till Marcus och sov där. Igår vid halv ett åkte jag mot Falkenberg där Sofia, Rebecca, Matte och Meja var. Åt lunch och satt vid stugan hela dagen. Väldigt mysigt och fruktansvärt varmt! Vid elva tiden tog jag bilen hem igen och sov i min säng! Så nu om några timmar ska jag möta Amanda och Johan! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: