mysweetestthings -

Minns du natten på hotellet?

Träffade en bröllopskund (Ska ha mitt första EGNA bröllop nästa helg! Är fruktansvärt nervös.) i tisdags och planerade inför vigseln och träffade Yohanna på kvällen. Gick runt i kungsbacka stad och pratade i några timmar. Igår var jag hemma hos Helena en kort stund, gick inte riktigt som vi tänkt så jag åkte därifrån ganska direkt. Sen åkte jag hem till Emmy och väntade på att hon skulle komma hem, sen gjorde vi/hon iordning hennes hår och outfit innan vi tog bilen och åkte och fotade. Blev inte riktigt som vi tänkt oss men det blev bra ändå! Har väldigt många bilder... 
Idag åkte jag hem till Helena igen och fixade med bilder, och så fick jag masssssa actions jättebra av henne! Sååå snällt! Så nu har jag massa och jag vill ha typ alla på samma gång. Så ni får ursäkta mig. I morgon ska jag sova hos min älskling igen och på söndag ska jag fota finaste Amanda och Johan!♥
Ed Sheerans album har gått varmt i 144 timmar i sträck, och jag vann inte ändå)): (De 5 som lyssnade på Eds album mest skulle vinna meet and greet passes till hans konsert.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: