mysweetestthings -

You don't have to try so hard

I torsdags tog jag och Emmy en lång promenix mitt ute i ingenstans, och sen skulle vi gå ner och fixa vid sjön. Men det var alldeles för kallt så jag åkte hem istället.. haha(: 
Hela fredagen spenderade jag hemma hos Marcus, vi gjorde ingenting speciellt, sen sov jag där och åkte hem vid två tiden igår. Igår kväll åkte jag på släktkalas hemma hos min kusin som fyllde 14. Det var bara jag och Sofia från våran familj, så det kändes lite knas! haha^^ 
Idag har jag och Sofia vart jätteduktiga och tvättat våra bilar. Det är typ det jag har åstakommit idag, förutom redigering av bilder.. haha! 
Ikväll sover jag hos Marcus och imorgon har vi tvåårs dag! Får se vad som hittas på.. Puss♥

Kommentarer
Postat av: Frida
2014-07-21 @ 18:16:50

Lägg upp bilden på tumblr så får du många notes (;

Gillar den verkligen!

Svar: Haha reblogga den då, lägger upp den ikväll(; tack!(:
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: