mysweetestthings -

Open your eyes and see

När man har så mycket att göra att man inte gör något av dom istället.. hehe. Vet inte vart jag ska börja och har inte rätt inspiration till att börja med något.
Igår var jag iallafall på Ikea och köpte galgar och lite sminkförvaring. Lite ljus åkte också med hem, så nu luktar hela mitt rum jordgubb((: Igår fixade jag också med ett eget mobilskal, eller en bild bakom ett genomskinligt skal då.. Blev inte så bra som de va tänkt men det funkar väl. Igår plockades soffan ut från mitt rum och in kom en klädhängare. Har velat ha den på mitt rum i två år men inte haft någon plats egentligen.. Fick även tagit kort på alla kameror och grejjer jag ska sälja! mycket hanns med även om jag låg i sängen till klockan fem.. :D 
Idag har jag kört pappa till operation, tredje operationen sen i december. Stackars papi. Efter det blev det en tur till Ikea för byte av en kruka och inköp av ett sängbord. Så det har jag byggt ihop alldeles själv! Har också spolat rent min dator på damm, det behövdes kan jag lova. 
Idag har jag även fått hem tre paket på posten! Kan ju vara något av de roligaste som finns. Motljusskydd och filter till mitt objektiv, en blixtdiffusor och en reflexskärm! Sen hämtade jag ett paket från Victorias Secret på Maxi också! 

Kommentarer
Postat av: Soff
2014-06-24 @ 23:22:02

Bilden!!!!!! :O

Svar: Haha ja?
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: