mysweetestthings -

See the flames inside my eyes

Okej, kalas för Simon, fick hålla i lilla Loui också. I lördags kom Meja hit och jag åkte med Helena till Varberg. Hamnade i Träslöv kyrka och på/i Varbergsfästning. Lyckat bröllop iallafall, räknade med regn och det var uppehåll hela tiden så det va skönt! Var hemma vid sju tiden och blåste bubblor med Meja innan läggdags (för hennes del alltså). Sen var det Söndag och Sandra var här för att fixa lite med ett kommande projekt som jag ska hjälpa till med(: Så vi fixade visitkort till det och jag skulle komma på en logga och ett visitkort till mig! Blev helt okej nöjd iallafall. Har fått starta en ny blogg i samband med det, mer om det en annan gång! 
När vi var klara körde jag henne hem iallafall. Åkte ut och grattade Ovve lite snabbt och tog med mig Emmy därifrån. Satt och pratade i några timmar innan jag fick leda henne till Centralstationen eftersom hennes mobil var död. Åkte hem och kollade på film efter det iallafall. Nu kommer Sandra snart hit så jag måste resa mig upp ifrån sängen. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: