mysweetestthings -

Vi älskar köttbullar

Har hänt lite sen jag skrev sist. Haha, var på one direction i Stockholm, vilket var grymt, körde direkt hem efterråt och däckade i min säng efter 06:00. Åkte med Helena till ett grymt bröllop i Hovås vid ett-tiden och var med familjen på kvällen om jag inte minns fel. Sen har jag inte gjort så mycket alls, vart hos läkarn, vart hos Marcus, kollat två säsonger av orange is the new black och nu har jag börjat kolla på twisted! 
Midsommar igår också. Gjorde ingenting verkligen, men det var mysigt det också. Fotade med Sofia på morgonen och åkte hem och passade Meya med Marcus resten av dagen. Åkte och handlade mat som jag, le masterchef, lagade. (Okej vi åt hamburgare, men jag va duktig ändå.) Satt i princip och spelade payday 2 och kollade på film hela dagen. Drack rosé och åt popcorn gjorde vi också, mycket smaskens.
Tänkte inte skriva så mycket utan bara lägga ut mobilbilder från veckan men nu skrev jag ju en del ändå.. 
Sjukt rörigt bildmässigt, men skitsamma..(: haha
(Haha det blev bara bilder på Louis här på bloggen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: