mysweetestthings -

I'm just sayin', you could do better

Gårdagen spenderade jag i sängen, och när klockan närmade sig 5 kom Emmy hit! Vi fixade hår och grejjer och åkte ut och fotade! Va grymt ljus och vi hade, helt oplanerat, sjukt bra kläder så de blev bra färger(: Visar bilderna när jag har redigerat! Får se om jag hinner det idag! 
Senare på kvällen åkte jag hem till finaste Marcus och sov där. Kollade på halva hajen 3 innan vi somnade. Vaknade runt tio och låg i sängen och drog oss ett tag innan vi gick ner och gjorde frukost och kollade på resten av hajen 3. Kollade även på fyran, så nu har jag sett allihop! Nu har jag vart hemma en stund och bara redigerat och gått igenom bilder. Har tagit så mycket bilder de senaste dagarna.. Imorgon ska jag passa Meja hela dagen så jag lär väl ta en och en annan bild då också! Måste ta tag i att sälja min kamera också.. Den gamla alltså. Är dålig på sånt.. 
Nu ska jag återgå till mitt redigerande! Puss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: