mysweetestthings -

I'm under this umbrella and I'm calling your name

Rensat bilderna från igår, för att inte bombadera så lägger jag ut några stycken! Blir nog inte idag dock. Min arm har arbetat tillräckligt! 
Vi kom hem från bröllopet vid fem och vid sex kom pappas sida av släkten hit för att ha överraskningsfest/middag för Martin som fyllt 50! Blev väldigt lyckat tycker jag! Kollade på esc också, och sen åkte jag hem till min prins och somnade där! Vaknade vid nio tiden imorse och har spelat zelda, ätit mat och kollat på Hajen 2, svin kass ju. 
Min vecka består mestadels av ingenting, och Meja passande!(: Nästa helg ska jag (förmodligen) följa med Helena Kryk och va assistent på bröllop! Det ser jag fram emot!(:
Bjuder på en obligatorisk ofokuserad selfie i dassrosa som jag så kreativt tog igår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: