mysweetestthings -

We are one

Igår rensade jag äntligen klart alla bilder i min dator.. Kollade igenom i princip varje bild och rensade bort över 18000 bilder, 60 gb, så nu kan jag lugnt säga att datorn går fortare igen. Skönt! Annars spenderade jag min valborg (hade ingen aning om att det var valborg igår utan trodde det var idag.. haha) hemma och på kvällen hade syskonen myskväll hos rebbe! Matte och Meja var också med(: Nu har jag tagit min morfintablett så jag är inte helt klar i huvudet, hehe(: Vid två på natten igår/idag åkte jag hem till Marcus, sov där och har spenderat hela dagen hemma hos honom!(: Vi har spelat Thief och Zelda med Victor. Ätit räkmacka med familjen (ostmacka för mig). Promenixat med Meya. ÄtIt grillad kyckling och haft en väldigt lugn dag!(: Nu har jag vart hemma en stund och kollat på The Family, bra film! Såg på Robocop igår, jätte bra!(: Var med Emmy och shoppade en stund i typ tisdags.. eller måndags var det nog! Köpte iallafall en jätte fin långklänning och ett somrigt linne +en blommig bandeau bh! Imon kommer städerskorna hit och jag får ta vägen någonstans! Vet inte var ännu dock.. 
Kollade igenom bilder från operationsdagen (en vecka med gips idag, woho) och insåg att även när jag var helt borta och inte hade någon aning om vad jag höll på med så envisades jag ändå med att sträcka ut tungan på bilder jag tog... haha
Och eftersom jag var hög på det ena och det andra såg det ut såhär, för jag orkade inte ens sträcka ut tungan.. haha jag vet inte. Snyggt. Ni får även några andra mobilbilder från gårdagen och dagen!(:
Meja klappar och hänger på en "sovande" mamma.
Thrashertröjan, en av de få tröjor jag får på över gipset..
 För kort sladd till kontrollen, då får man sitta en meter från tvn...
 Finaste Meya
Ina, le champion. 

Kommentarer
Postat av: Frida
2014-05-02 @ 21:27:09

Jag visste inte att det var Valborg förrän på kvällen...

Svar: Haha(: man hade mer koll förr..^^
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: