mysweetestthings -

You&I

Har haft fullt upp i helgen! Sov hos Marcus i torsdagskväll och träffade fina saknade Johanna i fredags. Tittade lite i innerstaden och åt frozen yogurt i parken!(: på kvällen åkte jag hem till Marcus och sov där, åkte vid halv nio till Lindome och parkerade utanför Helena! Sen åkte vi till salongen och träffade bruden och hennes syster! Fotade lite där innan vi åkte mot Gunneboslott och fotade! Va så himla vackert! Vid tre åkte vi mot kyrkan. Sen körde jag bilen till saltholmen och Helena åkte spårvagn med alla gäster! Fotade lite vid festlokalen innan vi åkte hem vid halv sju! Blev en lång, lärorik och sjukt rolig dag! Ni får nog se någon bild senare!
Vid sju åkte jag från Lindome och direkt hem till Hugosson där det var kalas för Emelie som fyllde år häromdagen. Fick i mig lite mat och tårta innan jag, Marcus och Josefine åkte med deras kusiner hem till dom för att passa dom. Det blev inte mycket passande eftersom dom skulle sova i princip direkt! Så vi tre hamnade istället framför tvn. Skulle vara barnvakter till elva. Men hans morbror och fru kom hem vid halv två.. Haha.
Däremellan kollade vi på olika filmer, Marcus åkte iväg och köpte mat till mig<3 och jag och Josefin tömde diskmaskinen och stog och asgarva åt de tråkigaste sakerna.. Haha! Åkte iallafall hem till Hugossons igen vid två och somnade vid tre! I söndags hade vi lite sovmorgon och jag åkte hem vid halv ett för att fixa lite innan familjen åkte till Liseberg! Åkte karuseller med meja, åt god mat och efterrätt och åkte Helix. Jag skojjar inte när jag säger att det va något av de roligaste jag har vart med om. Satt och asgarvade/skrek igenom hela. Hahah så värt! 
Idag har jag inte gjort något alls, och så lär det fortsätta.. Imon/inatt ska jag köra Rebecca, Matte och Meja till flygplatsen! Åker härifrån kvart i fyra.. Tjoho! Sen ska jag hem och sova har jag tänkt! Resten av veckan ser ganska plain boring ut, förutom på fredag. För då ska jag och Marcus till Stockholm och kolla på Miley Cyrus. Så sjukt. Längtar! 
(Här satt jag under hela vigseln, första parkett. Haha)
Denna lilla hund.. Hahahaha<3
Golvmopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: