mysweetestthings -

The treasures that they hide

Besvikelsen när taylor swift har tagit bort alla sina album från spotify..
Iallafall, idag är jag ledig, semester i två veckor! Imorgon fyller jag 21 och ska inte göra någonting vad jag kan komma på. På fredag kommer Sandra och Amanda hit på förmiddagen och vi ska planera lite, sen äter vi middag här på eftermiddagen och firar mig då! Sen på söndag kommer lite släkt hit, firar mig och träffar min lilla fluff. Hon har förövrigt fått sig ett bad idag, såg ut som en annan hund och tyckte inte alls om det.. Nu ligger hon däckad på golvet bredvid sin nya leksak från Ullared som redan är sönder. Livsfarlig desutom.. Ska nog klaga! 
IKVÄLL ÄR DET TRÄNING IGEN! Sorry for the caps(((((: men är taggad till tusen!
Annars händer det inte så mycket spännande förutom att vi ska åka och se fucking ed sheeran nästa vecka! Dör lite :D

Nej men asså jag skojjar inte.. Vem är den där lilla blöta saken? (Sitter och kollar på tv på den sista bilden haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: