mysweetestthings -

No it ain't ever gonna die

Kan inte riktigt förstå att jag var och tingade min valp i onsdags..! Längtar så tills jag får hämta hem henne(:
Fick med mig sju A4 sidor att läsa igenom, så nu har jag något stt göra tills november(;
Igår jobbade jag teamplock, hade möte, städade mitt rum och så hade mamma sitt jobb här så jag åt mat med dom innan jag sov.
Trött och jobbig dag idag.. Det brukar vara färre folk på fredagsplocket, men idag va jag och Gabriel själva.. Han borta på nonfood och jag bland gångarna. Fick iallafall hjälp allt eftersom och tillslut så hann vi klart med alla rcs. Sen jobbade jag i frukten till ett efter det, var åtta pers där en stund också.. Är typ aldrig mer än max fyra så de va lite spännande.. Haha. Idag blir en lugn kväll, beställer nog pizza sen(: Imorgon har jag sovmorgon till halv sju då jag ska va i frukten och sen kollo. Bakar nutellabullar efter det, lugn kväll på det igen. Jobbar kassan till tre på söndag, middag hos Rebecca och sen ishallen!(:
På måndag jobbar jag till 14:30, tisdag 14 och resten 10<3 LÄNGTAR TILL NÄSTA HELG när jag ska få sova. (Och utgång med Johanna :D)
Nu ska jag fortsätta redigera bilder!
Bäbisarna<3 (och mamman)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: