mysweetestthings -

No good in goodbye

Har egentligen inget spännande att dela med mig av men Sofia klagade häromdagen att det va längesedan jag bloggade.. Så ja(:
Har mest jobbat och gjort inte så mycket efter det. Träffat Johanna och ätit middag+bio med mamma, Sofia och Rebecca. Fotat soluppgången och tittat på olika filmer.
Idag är det söndag och igår jobbade jag 6:30-14 (biodate och träffade Johanna efter det)
Så idag är det alltså söndag och första träningen för kungsbackas nya jag-vet-inte-vad-lag. Får se hur de blir, ska bli kul att stå på is och faktiskt göra något istället för att bara åka omkring! 
Blogg.se har inte uppdaterat sin app till ios8 vilket betyder att jag knte kan ladda upp någon bild eftersom jag inte kommer åt knappen, så detta får bli ett tråkigt text-inlägg så får jag lägga ut bilder en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: