mysweetestthings -

Hejhejhallå

Tycker synd om er som fortfarande går in på min blogg dagligen.. Haha
Har haft noll inspiration på senaste men fick för mig att blogga nu även om jag inte har något superintressant att berätta.
Det är bara 67 dagar kvar tills jag, Amanda och Sandra beger oss till canada och new york, kommer bli grymt bra! Så taggad!
Vi har fyra träningar kvar till första tävlingen med laget, kaos, kommer bli spännande att se haha.
Igår tog jag bilen till Emmy för att gå ut med vovvarna, gick super, Felix och Ofelia är best buds. (Han är väl lite stor och prejar ner henne men de gick bra haha)
Var iallafall väldigt mysigt att låta båda springa löst!
Fina små vovvarna<3
Nu ligger den lilla och gnäller för hon vill ut och kissa så jag får kliva upp! Until next time(:

Kommentarer
Postat av: Frida
2015-02-04 @ 18:25:14

Hundmys ((:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: