mysweetestthings -

Haha hej

Det var ett tag sedan jag skrev här.. Glömt av det lite lätt.. Tappat lusten för att jag inte har något kul att visa/skriva egentligen pga att min dator är så långsam. Har inte orkat gå igenom alla bilder från new york ännu..
Sitter för närvarande och redigerar bröllopsbilder som skall skickas till kund för godkännande. Sen har jag en annan bröllopsfotografering att redigera (när jag får bilderna skickade tillbaka till mig) och en fotografering jag gjort på casper alldeles för länge sedan, SEN ska jag ta tag i new york!((:
Samtidigt som jag redigerar "övar jag" bröllopslåt till Rebeccas bröllop som närmar sig med stormsteg. Är svårt att lära sig en text som är "samma" rätt igenom men det är bara att öva! 
JAG HAR KÖPT LÄGENHET! Äntligen! Eller egentligen inte äntligen eftersom jag inte letade i mer än en och en halv vecka innan kontrakt var påskrivet på en helt nybyggd lägenhet i kolla med inflytt i Juni 2016! Det är förvisso inte min utan mammas och pappas, men jag äger en del.. Är omöjligt att få lån nuförtiden.. Längtar!(: Kollade på två ettor, som vi budade på och en tvåa innan vi bestämde oss för denna i kolla! En 2a på 54 kvm :) 
Annars rullar det på, mamma och pappa är i/på väg till Kroatien med husbilen, Rebecca och familjen är i Ystad till lördag och Peter kom hem idag så det lär dröja tills jag träffar Sofia igen(; Så det är jag och Ofelia! Och bästa Emmy kommer hem från Turkiet idag, lilla gris. Så tanken är att vi ska bada med hundarna i sjön eftersom det är sommar, men hade inte räknat med regn och åska sååå.. Får hitta på något anant istället! 
Nu ska jag återgå till mitt redigerande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: