mysweetestthings -

Lite sjukt

Min lilla dam blev i slutet av februari 6 månader. Galet va hon har växt när man jämför.. Kan inte riktigt minnas att hon har varit en fluffig fyrkant med ben.. 

Asså???? (Nu ser hon större ut än va hon egentligen är för det är svårt att se på kort but still..)

Har tänkt börja blogga lite igen, får se hur långt tanken tar mig men ska försöka iallafall!
Idag har jag bara jobbat och lekt med min buse, har även fixat ihop bilder till ett blogginlägg och tänkte sätta mig med casper och mejas bilder senare! 
Igår var jag hemma hos farmor en sväng för att vänja Ofelia vid att vara där, det är farmor som kommer passa Ofelia när jag, Sandra och Amanda åker till USA om en månad::::))))) Var även på valpkurs steg2 igår, Ofelia va helt värdelös haha. Vet inte vad som gick snett men när vi var ute vägrade hon lyssna på mig så får hoppas det blir ändring till nästa vecka! 
Ha de gött hajjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: