mysweetestthings -

I long to be in the arms of my true love

Since we last spoke har jag hunnit jobba, träna med laget, spendera pengar jag inte har på gekås (tack mamma(: #lönenärefterlängtad), fylla år, äta på restaurang x2, ha födelsedagskalas+inflyttningsfest för Sofia och Peter. Träna med Sandra..? Simhall med Rebecca +m&c, köpt soffbord, än en gång för pengar jag inte äger, än.. Haha^^ ska hämta det någon dag i nästa vecka är tanken. Älskar det!((: har även hunnit med att rida med Malin, twice, en gång på min födelsedag och en gång igår.. Malin tyckte jag skulle rida barbacka på Wille från hagen, Wille tyckte inte det var en lika bra idé eftersom jag hamnade alldeles för långt bak och har sparkade bakut så jag fick snällt flyga av face-down i leran. Är lite lätt öm i sisådär hela kroppen idag. Jaja, vi red ut en sväng iallafall!(: hann även med träning med laget igår också. Idag har jag inte gjort någonting alls i princip. Satt på en tvätt maskin, börjat bädda om min säng och städat lite i mitt rum (efter att städ va här..(: ) 
Idag har alldeles för mycket bra musik släppts.. Nya album och singlar.. Ed Sheeran, One Direction, Justin Bieber och Guy Sebastian (+många fler). Herregud, hinner inte med. 
Så nu ska jag återgå till mitt musiklyssnande och hjälpa mamma med att plocka upp maten, ha de gött haj! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: