mysweetestthings -

Klantighet och sång

Hade en konstig vecka förra veckan, men mycket klantighet inblandat...
Måndag stog de fransar på schemat och hos Sofia lyckades jag dra igen bildörren på pekfingret så nu är det svullet och ömt.. På tisdagen jobbade jag, tappade en kartong med olja i golvet (suck) sen för att inte bli kladdig överallt höll jag pekfingret på flaskans vassaste glasflisa och kände hur flaskan spetsade hål på huden genom handsken. Braaaa. Sen i onsdags hade jag sångläger i Torslanda. Och ledans jag satt och väntade på att jag skulle få öva så passade jag på att hämta te, och tog så käckt ett lock som fanns. Synd bara att locket var någon millimeter för stort. Så när jag skulle byta grepp om koppen och tog tag i locket så hade jag mitt nykokade te i knät. Slapp dock större skador, bara fått ett bestående märke.. Sen i torsdags gjorde jag faktiskt ingenting, helt otroligt! Sen i fredags ringde Sofia på morgonen och sa att hon hade bränt sig i handen, så fick ingen sovmorgon utan upp och köra henne till Apoteket, sen vidare till Rebecca för mys med Meja och Casper och efter det en sväng Ofelia-Disa träff. 
Jobbade helgen och åkte med mamma, pappa och grannarna till Allingsås. Var även hemma hos Rebecca med Sofia och kollade på bröllopsfilmer på kvällen. 
Sen jobbade jag hela söndagen och igår redigerade jag bilder och fixa och dona. Hade även sånglektion och fick spelat in Madness(: Idag har jag jobbat på market mitt första pass, fick kört ut med Viktor, mycket bra.
Imon är det jobb och frans på schemat, torsdag jobb och gekås och fredag fyller jag år((: så fredag ska vi ut och äta, lördag ska jag fixa emmys hår till halloween fest och sen ut och äta på kvällen igen. På söndag har vi typ födelsedagsfika för mig hos Sofia, så blir inflyttningsfest och kalas i ett. 
Där har ni min förra och resten av veckan. Nu ska jag kolla PH! Ha de gött hajjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: